当前位置

首页 > 诗歌 > 情诗大全 > 一朵红红的玫瑰

一朵红红的玫瑰

推荐人: 来源: 阅读: 5.01K 次

A Red, Red Rose’ by Robert Burns
《一朵红红的玫瑰》—— 罗伯特·彭斯

一朵红红的玫瑰

O my Luve’s like a red, red rose,
吾爱吾爱玫瑰红,
That’s newly sprung in June:
六月初开韵晓风;
O my Luve’s like the melodie,
吾爱吾爱如管弦,
That’s sweetly play’d in tune.
其声悠扬而玲珑。
As fair art thou, my bonie lass,
吾爱吾爱美而殊,
So deep in luve am I;
我心爱你永不渝,
And I will luve thee still, my dear,
我心爱你永不渝,
Till a’ the seas gang dry.
直到四海海水枯;
Till a’ the seas gang dry, my dear,
直到四海海水枯,
And the rocks melt wi’ the sun;
岩石融化变成泥,
And I will luve thee still, my dear,
只要我还有口气,
While the sands o’ life shall run.
我心爱你永不渝。
And fare-thee-weel, my only Luve!
暂时告别我心肝,
And fare-thee-weel, a while!
请你不要把心耽!
And I will come again, my Luve,
纵使相隔十万里,
Tho’ ’twere ten thousand mile!
踏穿地皮也要还。

赞助商

赞助商